Etapele procesului de consultanta

Consultanta pentru Sisteme de Management dezvoltate conform standardelor internationale ISO
Calitate, Mediu, Sanatate si Securitate Ocupationala, Securitatea informatiei, Siguranta alimentului, Energie, etc.

Indiferent care este tipul organizatiei / companiei dvs., indiferent de tipul de Sistem de Management (calitate, mediu, siguranta si securitate ocupationala sau sistem integrat) pe care il solicitati, etapele ce trebuiesc parcurse sunt aceleasi.

Timpul de desfasurare al fiecarei faze este diferit de la un proiect la altul, in functie de necesitatile dvs., de realitatile privind modul de organizare si derulare al activitatilor specifice fiecarei organizatii / companii, de structura proceselor interne.

Consultantii nostri stiu ca parcurgerea acestor etape este una dintre conditiile necesare pentru a asigura obtinerea unui Sistem de Management adaptat nevoilor si structurii organizatiei / companiei respective.

Insa stabilirea intregului parcurs al procesului de consultanta se va face numai dupa discutiile preliminare si negocierile pentru finalizarea contractului.

Quality Webinars

Organizam in mod constant webinarii avand ca teme standardele ISO si Sistemele de Management ...

detalii aici ...

Avantajele certificarii ISO

„Certificarea ISO 9001” reprezinta o apreciere a calitatii actului managerial, a bunelor practici din organizatie, a orientarii organizatiei in directia calitatii.

detalii aici ...

Principiile Managementului Calitatii

Cele opt principii ale Managementului Calitatii sunt definite in ISO 9000:2005 "Sisteme de Management al Calitatii, Notiuni fundamentale si vocabular" si in ...

detalii aici ...

Despre Sistemele de Management

Intelegerea complexitatii sistemului este esentiala pentru realizarea unei conduceri efective si eficiente a organizatiei / companiei.

detalii aici ...

e-Newsletter

Noutati, stiri, articole in domeniul Sistemelor de Management si al conformitatii acestora cu standardele internationale.
Abonati-va aici ...

Follow us !

Costul certificarii ISO ?...

Pentru a avea o cotatie a serviciilor noastre, completati formularul Cerere de oferta, trimiteti aceste date si veti avea in cel mai scurt timp, o estimare a ofertei noastre.

Puteti utiliza formularul on-line sau puteti descarca formularul in format pdf sau in format editabil, pe care il veti trimite completat la faxul 0371 609.664 sau pe email la office@calitate-management.ro.

Va asteptam !


Planul general - etapele procesului de consultanta:


Etapa de initiere

Transmiterea datelor despre companie; se va completa un formular pus la dispozitie de catre firma noastra. Pe baza acestor date initiale, consultantii de specialitate vor face evaluarea preliminara, necesara la negocierea contractului de consultanta.

Initiere proces

Discutii preliminare cu reprezentantii organizatiei beneficiare, negocierea si semnarea contractului de consultanta. Desemnarea echipei de lucru formata din Reprezentantul Managementului Calitatii in calitate de Coordonator de proiect si un Comitet de coordonare format din sefii principalelor compartimente.

Analiza de diagnoza initiala

Obiectivele urmarite in timpul analizei de diagnoza sunt:

  Identificarea sistemului real de lucru si compararea acestuia cu cerintele standardului de referinta

  Identificarea elementelor tehnico-organizatorice si a practicilor curente care pot constitui bazele viitorului sistem al calitatii.

  Identificarea situatiilor neconforme fata de cerintele standardului de referinta.

  Identificarea punctelor critice ale fluxului de activitati, care pot provoca intirzieri, deficiente, etc. si deci implicit costuri suplimentare.

  Resursele umane si materiale existente.

  Sistemele de inregistrari si evidenta existente

Proiectarea sistemului

Proiectarea sistemului de management se efectueaza pe baza Raportului de Evaluare elaborat in urma auditului diagnoza. In aceasta etapa sunt identificate metodele si mijloacele necesare pentru satisfacerea cerintelor de managementul definite in standardul de referinta, este stabilita structura documentatiei sistemului ce urmeaza a fi implementat si este stabilit un plan de actiune pentru desfasurarea etapelor viitoare a programului de consultanta.

Instruirea echipei manageriale

Pentru a asigura succesul actiunilor viitoare o foarte mare importanta o are constientizarea intregului personal, dar mai ales a personalului de management (low & midle management) al clientului. In acest scop organizam unui curs -seminar de constientizare pentru echipa manageriala.

Elaborararea documentatiei Sistemului de Management

  Manualul Sistemului de Management (daca se doreste un astfel de document - standardul nu il cere)
  Procedurile Sistemului de Management
  Instructiuni de lucru/descriere de procese
  Alte documente ale Sistemului de Management

Implementarea Sistemului de Management proiectat

Etapa de implementare de catre client, sub indrumarea consultantului, a sistemului definit de documentele elaborate in etapa anterioara, va cuprinde urmatoarele activitati:
  Instruiri interne cu intregul personal al organizatiei, de la toate nivelele de conducere si de executie
  Efectuarea de audituri interne sub indrumarea consultantului pentru depistarea neconformitatilor sau problemelor de implementare aparute;
  Workshop-uri pentru analizarea neconformitatilor si stabilirea actiunilor corective si preventive.

Auditare finala - audit de pre-certificare

Aceasta etapa presupune efectuarea de catre consultant a unui audit al Sistemului de Management cu scopul obtinerii informatiilor de conformitate cu sistemul documentat. Acest audit se va finaliza cu un numar de Rapoarte de neconformitate si cu un raport de recomandari finale. In acelasi timp consultantul poate recomanda mai multe organisme de certificare cu care intretine relatii de colaborare si poate asigura asistenta necesara pe toata durata procesului de certificare.

Certificare

Solicitarea ofertelor de la organismul de certificare, asistenta la negocierea si semnarea contractului de certificare si asistenta la auditul de certificare.


Solutiile noastre vor raspunde necesitatilor, dorintelor si posibilitatilor dvs.

Suntem deschisi si receptivi, iar contractele incheiate cu clientii nostri respecta intotdeauna directia negocierilor purtate.
Dorinta noastra este sa avem o relatie bazata pe incredere, respect si corectitudine cu toti partenerii nostri.


Declaratia de Politica in domeniul Calitatii

Click aici pentru a vedea documentul in format pdf ...

Ce spun clientii nostri ...



"Am inceput colaborarea cu SC ThesanCo SRL in anul 2008 si am avut deosebita placere sa gasim profesionalismul si sprijinul de care aveam nevoie pentru mentinerea si imbunatatirea sistemului integrat, certificat in anul 2007. Avand in vedere acestea, recomandam cu incredere firma Thesanco pentru consultanta in acest domeniu. Mentionam ca pe parcursul colaborarii noastre, si-a achitat cu promptitudine si profesionalism obligatiile contractuale si de aceea activitatea intre companiile noastre continua si acum." (Administrator INCAS - Liliana Tudor)