Principiile Managementului Calitatii

Despre ISO 9001:2008

Cele opt principii ale Managementului Calitatii sunt definite in

  standardul ISO 9000:2000 "Sisteme de Management al Calitatii, Notiuni fundamentale si vocabular"

  si in noul standard ISO 9004:2009 "Conducerea unei organizaţii către un succes durabil. O abordare bazată pe managementul calităţii".

Acestea sunt rezultatul unei experiente colective si a cunoasterii expertilor internationali, membri ai Comitetului Tehnic ISO, responsabil cu dezvoltarea si mentinerea standardelor ISO.

Avantajele certificarii ISO

„Certificarea ISO 9001” reprezinta o apreciere a calitatii actului managerial, a bunelor practici din organizatie, a orientarii organizatiei in directia calitatii.

detalii aici ...

Modele documente SMC

Care este metoda optima pentru a avea documentatia SMC proprie cu "costuri minime" ?
Cum sa minimizati cheltuielile legate de obtinerea certificatului ?

detalii aici ...

e-Newsletter

Noutati, stiri, articole in domeniul Sistemelor de Management si al conformitatii acestora cu standardele internationale.
Abonati-va aici ...

Follow us !

Costul certificarii ISO ?...

Pentru a avea o cotatie a serviciilor noastre, completati formularul Cerere de oferta, trimiteti aceste date si veti avea in cel mai scurt timp, o estimare a ofertei noastre.

Puteti utiliza formularul on-line sau puteti descarca formularul in format pdf, pe care il veti trimite completat la faxul 0341 407712.

Va asteptam !

Principiile Managementului Calitatii


Orientarea catre client

Organizatiile / companiile depind de clientii lor, si de aceea trebuie sa inteleaga necesitatile curente si viitoare ale clientilor, trebuie sa indeplineasca cerintele clientilor si de asemenea, sa se straduiasca in depasirea asteptarilor clientilor.

Leadership

Liderii (persoanele investite cu functii de conducere) stabilesc obiectivele si politica organizatiei / companiei. Acesti lideri trebuie sa creeze si sa mentina mediul intern necesar pentru ca intregul personal anagajat sa poata deveni pe deplin implicat în realizarea obiectivelor organizatiei aplicand politica acesteia.

Implicarea personalului

Personalul angajat de la toate nivelele, sunt esenta unei organizatii / companii, iar totala implicare a acestora in realizarea obiectivelor stabilite permite ca abilitatile si cunostintele lor sa fie utilizate beneficiul organizatiei / companiei.

Abordarea bazata pe proces

Un rezultat dorit este atins mai eficient atunci cand activitatile si resursele aferente sunt conduse/gestionate ca un proces.

Abordarea managementului ca sistem

Identificarea, intelegerea si gestionarea proceselor interdependente (intercorelate) ca un sistem, contribuie la sporirea gradului de eficienta si eficacitate a organizatiei / companiei în atingerea obiectivelor sale.

Imbunatatirea continua

Imbunatatirea continua a performantelor generale ale organizatiei / companiei (indiferent de tipul, marimea si domeniul sau de activitate) ar trebuie sa fie un obiectiv permanent al acesteia.

Abordarea pe baza de fapte in luarea deciziilor

Deciziile efective si eficiente se bazeaza pe analiza datelor si a informatiilor.

Relatii reciproc avantajoase cu furnizorii

O organizatie / companie si furnizorii sai se afla intr/o relatie de interdependenta, si daca aceasta relatie este una reciproc avantajoasa, atunci creste capacitatea amelor parti de a crea valoare.


Declaratia de Politica in domeniul Calitatii

Click aici pentru a vedea documentul in format pdf ...