Servicii de consultanta pentru afaceri si management

Alte servicii de consultanta si asistenta tehnica pentru management

Una dintre greselile frecvente pe care le fac managerii, este sa considere ca odata obtinut certificatul care atesta conformitatea Sistemului de Management cu standardele de referinta, activitatea este indeplinita si finalizata - si, in consecinta, nu mai trebuie facut nimic ! ...

Este total gresit !

Respectand bucla Plan-Do-Check-Act (Planifica-Deruleaza-Controleaza-Actioneaza), sistemul trebuie mentinut in stare de functionare, iar imbunatatirea lui trebuie sa devina o activitate permanenta

Daca se doreste ca acest Sistem de Management sa fie cu adevarat o unealta la dispozitia conducerii unei organizatii, este nevoie ca el sa fie permanent verificat si imbunatatit, altfel, tot efortul depus cu proiectarea, implementarea si certificarea devine zadarnic.

Quality Webinars

Organizam in mod constant webinarii avand ca teme standardele ISO si Sistemele de Management ...

detalii aici ...

e-Newsletter

Noutati, stiri, articole in domeniul Sistemelor de Management si al conformitatii acestora cu standardele internationale.
Abonati-va aici ...

Follow us !



Servicii de mentenanta - mentinerea si imbunatatirea continua a Sistemului de Management

La ce se reduce - pe scurt, mentinerea si imbunatatirea sistemului ?

La o serie de actiuni - prevazute in documentatia sistemului, cum ar fi:

  • Corectarea neconformitatilor identificate la auditul de certificare si la auditurile de supraveghere
  • Implementarea actiunilor corective propuse cu ocazia auditurilor
  • Audituri interne planificate si periodice, conform documentatiei sistemului si cerintelor standardului de referinta
  • Analiza permanenta a performantelor sistemului, analiza managementului
  • Evaluarea furnizorilor si permanenta revizuire a Listei Furnizorilor Acceptati
  • Masurarea si monitorizarea gradului de satisfactie al Clientilor
  • Publicarea si difuzarea documentatiei de sistem prin metode informatice (fise de post, regulament intern, manualul calitatii, proceduri si instructiuni, etc.)

Toate acestea, precum si alte activitati necesare si utile intr-o organizatie / companie:

  • Asistenta de specialitate pentru conceptia si implementarea metodelor informatice necesare in procesele sistemului, pentru derularea si urmarirea unor activitati importante (marketing, tehnic, productie, aprovizionare, desfacere - vanzari, service, etc.)
  • Alte servicii nespecificate mai-sus, si care fac parte din activitatile obisnuite ale unei companii

sunt activitati si servicii pe care consultantii nostri le pot indeplini pentru orice organizatie / companie, ce doreste sa reduca volumul de munca al compartimentului intern de Sisteme de Management, si sa sporeasca astfel productivitatea, cu reducerea costurilor si obtinerea rezultatelor dorite intr-un timp mai scurt.

Declaratia de Politica in domeniul Calitatii

Click aici pentru a vedea documentul in format pdf ...